رنگ اکریلیک داخل ساختمان

Home رنگ اکریلیک داخل ساختمان

dakheli ready satl

رنگ اکریلیک داخل ساختمان

رنگ آكريليك ویستاکالر جهت مصرف در درون ساختمان باکیفیت بسیار بالا و به‌عنوان پوشش آخر سطوح داخلی (گچ، سيمان، آجر و…) می‌توان استفاده کرد. پایداری اين رنگ در مقابل تغييرات قوی دما و رطوبت و مقابل مواد قليايي موجود در مصالح بسيار بالا هست.

اين رنگ در محیط‌های درون و مرطوب و نمناك استفاده می‌شود و اين امکان را به بتون می‌دهد كه به‌راحتی تنفس نمايد و به دليل اثر منحصربه‌فردش از تاول زدن رنگ روي سطح جلوگیری می‌کند. مقاومت اين رنگ مقابل شستشو و سايش عالی بوده و در نوع خود بی‌نظیر است.

  1. قدرت پوشش عالی
  2. سرعت خشک شدن بالا
  3. آسانی اجرا و امکان رقیق شدن با آب
  4. نداشتن بوي نامطبوع
  5. مقاومت در برابر اشعه خورشيد و نور ماوراءبنفش و سازش با محیط‌زیست از خوبی‌های این رنگ است.
  6. رنگ‌ آکریلیک به خاطر كيفيت بهتری كه نسبت به رنگ‌هاي روغني و پلاستيك ساختمانی دارد از طول عمر بالاتری نسبت به این رنگ‌ها بهره‌مند است.
  7.  رنگ‌ آکریلیک اجراي سریع‌تر و راحت‌تری در نقاشی ساختمان دارد. 
  8. رنگ‌های آکریلیک زيباتر، شفاف‌تر و چشم‌گیرتر از رنگ‌هاي روغنی و پلاستيك هستند. 

رنگ‌ آکریلیک هنگام اجرا بویي ندارد و بعضي از شركت‌ها رايحه‌هاي متنوع به اين رنگ‌ها اضافه كرده تا زمان اجرا در نقاشی ساختمان بوي خوشي به مشام می‌رسد مثل بوی ليمو، پرتغال، گل ياس، گل رز و …

رنگ‌های آکریلیک به خاطر خواص آنتی استاتيك دوده و گردوغبار معلق در هوا را به خود جذب نمي‌كنند و درنتیجه زماني كه در نقاشی ساختمان از رنگ آکریلیک استفاده مي‌گردد ساختمان تا چندین سال بعد از نقاشی ساختمان همان طراوت و شادابي اوليه را دارد.

 رنگ‌ آکریلیک رنگ‌پریدگی ندارد و چنانچه شما در هنگام نقاشی ساختمان رنگ موردنظر خود را انتخاب كرده باشيد تا سال‌ها بعد از نقاشی ساختمان رنگ انتخاب‌شده را به همان شكل و كمترين تغيير خواهيد ديد درصورتی‌که در استفاده از رنگ‌روغنی و پلاستيك جهت نقاشی ساختمان پس از مدت كوتاهی شايد كمتر از شش ماه شاهد پريدگی رنگ اوليه انتخاب‌شده هنگام نقاشی ساختمان خواهيم بود.

برخي از رنگ‌های آکریلیک آنتی باكتريال هستند و پس از اجرای اين رنگ‌ها جهت نقاشی ساختمان میکروب‌ها و باکتری‌ها روي ديوار قابليت رشد و تكثير پيدا نمي‌كنند. رنگ‌های آکریلیک داراي تنوع بسیار بيشتر نسبت به رنگ‌های روغنی و رنگ‌هاي پلاستيك مي‌باشند.

 برای رقيق كردن رنگ‌ آکریلیک از آب استفاده مي‌شود به اين خاطر هیچ‌گونه بويی هنگام نقاشی ساختمان و بعد از نقاشی ساختمان ازخودبرجای نمي‌گذارند. رنگ‌های آکریلیک بااینکه هنگام رقيق كردن آن‌ها از آب استفاده می‌گردد بسیار در مقابل آب مقاوم مي‌باشند. درکل می‌توان گفت برای نقاشی ساختمان هیچ گزینه‌ای بهتر از استفاده از رنگ آکریلیک وجود ندارد. .