عايق پليمری سفید

Home عايق پليمری سفید

satl ayegh sefid

عايق پليمری سفید

موضوع عایق پلیمری در صنعت ساختمان بسیار مهم و در بسیاری از موارد برای سازنده‌ها سوال بر‌انگیز بوده که از چه نوع عایق رطوبتی پلیمری جدید در ساختمان یا پروژه‌ها می‌توان استفاده کرد که در سال‌های آتی با مشکل مواجه نشوند؟ چنانچه علاقه‌مند هستید مطالب بیشتری درباره عایق رطوبتی بدانید، مقاله زیر را مطالعه نمایید. 

 

عايق پليمری سفید ويستا

شرکت ویستا مفتخر است از سال 1385 تاکنون محصولات متنوعی در زمینه ساختمان با تلفیق دانش فنی بومی و دانش فنی کشورهای پیشرفته در صنعت عایق پلیمری و دیگر صنایع نوین ساختمان به دست متخصصین این شرکت به تولید برساند.

روش اجرای عایق های پلیمری

اجرای عایق های رطوبتی پلیمری در هر سطح، ریزه کاری ها و نحوه اجرای مخصوص به خود را دارد. با مطالعه مقاله زیر به صورت کامل با این موارد آشنا خواهید شد.

روش اجرای عایق های پلیمری

اجرای عایق های رطوبتی پلیمری در هر سطح، ریزه کاری ها و نحوه اجرای مخصوص به خود را دارد. با مطالعه مقاله زیر به صورت کامل با این موارد آشنا خواهید شد.

برخی نمونه کارها

هم‌اکنون شرکت ویستا با اجرای پروژه های بسیار زیاد و موفق در زمینه عایق پلیمری و عایق پلیمری مایع در سراسر میهن عزیزمان ایران، آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد.  

قیمت اجرای عایق پلیمری

شرکت ویستا تولیدکننده و مجری عایق رطوبتی پلیمری سفید در سطح کشور می‌باشد. از این رو قیمت عایق رطوبتی پلیمری سفید که توسط شرکت ویستا ارائه می‌نماید تضمین مناسب ترین قیمت با توجه به کیفیت در کشور می‌باشد. در حال‌حاضر با نوسانات قیمت ارز قیمت عایق پلیمری سفید + اجرای عایق از حداقل 50 هزار تومان برای هر متر‌مربع شروع میشود. 

عایق پلیمری جایگرین ایزوگام و دیگر عایق های سنتی

عایق رطوبتی سفید و پلیمری ویستا جایگزین مطمئن به‌جای قیر‌گونی و ایزوگام می‌باشد. عایق سفید و پلیمری ویستا علاوه بر این که یک عایق رطوبتی جدید محسوب می‌گردد، نوعی پوشش به صورت آب بند است و از مواد پلیمری بر پایه آب، نوعی عایق نانو است که تحت فن‌آوری نانو ساخته شده‌است. این عایق پس از خشک شدن و تشکیل پلیمر کاملا آب بند می‌شود.

موارد استفاده عایق پلیمری سفید

عایق پلیمری سفید ویستا را میتوان به عنوان عایق پلیمری دیوار، عایق رطوبتی پلیمری پشت بام، عایق رطوبتی سرویسهای بهداشتی، عایق رطوبتی استخر و جهت سطوح مختلف ساختمانی همچون روف گاردن، دیوارهای باران گیر و همچنین برای آب بند نمودن قطعی سطوح گالوانیزه، آزبست، آردوار، بتن، موزاییک، سنگ، روی سطوح ایزوگام و آسفالت، استخرها، مخازن آب، گنبد مساجد، سقف کارخانجات و انبارها استفاده نمود.

ویژگی‌های منحصر به فرد عایق پلیمری ویستا:

  • اجرای بسیار سریع و خشک شدن سریع عایق رطوبتی
  • انعطاف‌پذیری بالای عایق رطوبتی
  • امکان اجراء بر روی سطح عمودی یا افقی و شیبدار
  • یکپارچه‌بودن سطح و بدون اورلب حتی در سطوح فلزی
  • استفاده آسان
  • انعکاس گرمای آفتاب و به طبع آن پایین آوردن دمای داخل به طور محسوس
  • صرفه‌جویی در انرژی و بازگشت هزینه در مدت چند‌ سال
  • رنگ‌بندی های متنوع
  • تحمل گرمایی و برودتی بالا منفی 40- تا 80+
  • وزن سبک آن 
polymer insulation display 1

شرکت ویستا سالیانی است که مفتخر است در امر فروش انواع عایق های رطوبتی و پلیمری از جمله عایق سفید و همچنین اجرای انواع پروژه های بزرگ و متوسط و کوچک با تیم بسیار قوی و با دستگاه‌های پاشش فوق پیشرفته در کوتاه‌ترین زمان و با کیفیت بالا به هم‌میهنان عزیز در اقسا نقاط ایران خدمت‌رسانی نماید. 

رزومه و رضایت‌نامه و گذشت زمان بیش از 10 سال از پروژهای اجراء شده با عایق رطوبتی سفید پلیمری  ویستا، گویای کیفیت و اطمینان کارفرما‌های محترم می‌باشد. 

ویدیو تست آب پس از اجرای عایق پلیمری سفید

در ویدیویی که در زیر مشاهده میفرمایید عایق پلیمری ویستا روی سقف مسجد اجرا گردیده و تیم اجرای ویستاکالر در حال تست آب این سقف شیب‌دار است.