کنیتکس نمای ساختمان پایه آب اکریلیک

Homeمحصولاترنگ نمای ساختمانکنیتکس نمای ساختمان پایه آب اک...

kenitext ready satl

کنیتکس نمای ساختمان پایه آب اکریلیک

نمای کنیتکس پایه آب پوشش و محافظ بسیار زیبائی برای خارج و داخل ساختمان‌ها می‌باشد مقاومت و استحکام نمای کنیتکس پایه آب در مقابل عوامل جوی طی چندین سال گذشته نمای کنیتکس را به عنوان پوشش و نمای مناسب ساختمان در اکثر کشورهای جهان معرفی نموده است.

نمای کنیتکس اکریلیک  بخاطر ترکیب شیمیایی مخصوص آن واترپروف بوده و در مقابل عوامل جوی کاملاً مقاوم می‌باشد باتوجه اهمیت سبکی ساختمان وکاهش بارمرده‌ای و جلوگیری ازخسارت‌های جانی در ناشی از  زلزله امروزه نما‌های سبک جایگاهی ویژه‌ای برخوردار هستند.

نمای کنیتکس بعلت سبکی و دوام و اجرای آسان بروی سیمان، چوب، آهن، آردواز، پنل‌های گچی، جداول خیابان، سازه‌های یونولیتی، بتون و… به رنگ‌های مختلف براحتی قابل اجرا می‌باشد و ۸ ساعت تا ۱۵ ساعت پس از اسپری شدن خشک و استقامت نهایی آن پس از ۲۴ ساعت حاصل می‌شود. قابل توجه است که هر کیلوگرم نمای کنیتکس نوع سوپر ۵/۱ م.م، ممتاز ۳۰/۱ م.م، را پوشش می‌دهند.

نمای کنیتکس اکرلیک روغنی بدلیل پایه آبی بودن استفاده در فضاهای بسته نسبت به نمای کنیتکس روغنی بسیار مناسب می‌باشد. مشخصات فنی انواع رنگ نما کنیتکس پایه آب جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمانها: کنیتکس ها در سه دانه بندی پلی‌تکس (۰۴نرم)، ریز (منظم ۰۵)، (متوسط۰۶) عرضه می‌گردد. تنفس نمای کنیتکس جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمان‌ها: در حالی که دیوارها در مقابل نفوذ آب حفاظت می‌کند به بخار آب موجود در دیوارها اجازه خروج می‌دهد.

نمای کنیتکس سوراخ‌ها و ترک‌های موئی را پر کرده و نواقص ساختمان‌ها را پنهان و خاصیت آب گریزی کامل دارد.

کنیتکس اکرلیک حلال آب چند سالی است که وارد بازار پوشش‌های ساختمانی شده‌اند و در سطوح داخلی و خارجی  ساختمان مورد استفاده قرارگرفته است.

سرعت اجرای بالا و بدون بو بودن و خشک شدن سریع باعث استقبال از این نوع کنیتکس اکرلیک در ساختمان شده است. مخصوصاً برای محیط‌های بسته و آپارتمانی و نیز در مواردی که کارفرما مجبور به سکونت در منزل یا در محل کار در زمان رنگ‌آمیزی (به همراه خانواده وعلی‌الخصوص اطفال) هستند، این نوع نمای کنیتکس اکرلیک می‌تواند بهترین گزینه جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمان‌ها باشد و سرعت بالای اجرا و تولید نکردن گازهای فرار و خطرناک برای سلامت افراد ایده آل است. نظر به آلودگی محیط زیست از طریق نمای کنیتکس روغنی و پوشش‌های حلال تینر، این نوع نمای کنیتکس اکرلیک جای خود را در بازارهای اروپا و آمریکا باز کرده‌اند و حتی در برخی از کشورها تولید کنیتکس حلال تینر روغنی با محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های زیادی همراه شده است.

همچنین این محصول دارای مقاومت بسیار عالی در برابر نفوذ آب، سایش، آلودگی‌های قارچی، آلودگی‌های میکروبی، اشتعال و به مدت ۵ الی ۱۰ سال تضمین و ۱۰۰ % قابل شستشو می‌باشد که یکی از جالب‌ترین مزیت های نمای کنیتکس درباره محل کاربرد آن می‌باشد.

کاربرد نمای کنیتکس در همه جاست. از سازه های خشن و دارای شرایط خاص همچون تونل‌ها و سازه‌های بتنی گرفته تا محیط داخل و خارج منازل، رستوران ها و فروشگاه های مختلف. جدای از مقاومت و سایر ویژگی های یاد شده این رنگ، ویژگی زیبایی و جلوه بی‌نظیر آن خصوصیت دیگری است که آن را از سایر رنگ ها ممتاز می‌سازد.

وجود میلیون‌ها دانه رنگی که تشکیل دهنده این رنگ می‌باشند، ظاهری بی همتا برای آن ایجاد می‌کند. همچنین استفاده از کریستال در اجرای این رنگ (توسط پمپ های هوا و پیستوله های ویژه)، نوع تزئینی آن را ایجاد می‌کند که آن نیز در زیبایی این رنگ نقش مهمی ایفا می‌نماید.

IMG 1053 scaled 1