012

دراجراي عايق رطوبتی نانو جهت پروژه هايي با سطح گالوانيزه از آنجائي كه قيرگوني و ايزوگام باعث پوسيده شدن سطح گالوانيزه در سالهاي آتي مي گردد لذا شركت آريانا تجارت ويستا با بررسي نوع جنس ورق و رنگ روكش فلزات در بام ها اقدام به توليد واجراي عايق رطوبتی مرتبط با سطوح فوق الذكر نموده.

 

نحوه اجرای عایق رطوبتی نانو ویستا بام در پژوهشگاه نیرو تهران:

در پروژه مذكور ابتدا سطح كار با مواد شوينده خاص ويستا شسته و تميز گرديده زنگ زدگي از سطوح كاملاً جدا شده است. سپس پرچ ها و نقاط سست و پوسيده در ورق ها ترميم و با دستگاه ايرلس پرايمر زير كار، جهت اجراي عايق رطوبتي نانو ويستا پاشش گرديده.

 

سپس كليه اورلبها با الياف مخصوص عايق ويستا به صورت نواري در طول و عرض يكپارچه شده سپس عايق رطوبتي ويستا در 2 يا سه مرحله با دستگاه tmx در كل سطح (روي ورق ها و پرچ ها سرپيچ ها) پاشيده شده است.

عايق رطوبتي ويستا به لحاظ چسبندگي بسيار بالا به سطوح فلزي و مقاومت زياد و uv بالاي آن مانع از پوسته شدن سطح ميگردد و به لحاظ سفيد بودن آن از ورود گرماي طاقت فرساي تابستان به داخل سالن جلوگيري به عمل مي آورد و به لحاظ تحمل گرمائي بالا و برودتي مانع از ترك خوردن سطح مي گردد.

عايق رطوبتي ويستا در اداره برق در متراژ 2400 مترمربع و در نيروگاه سد كارون و اداره آب و فاضلاب تهران به ترتيب در متراژهاي 2500 متر مربع و 1200 مترمربع صورت پذيرفته و پس از بازديد وكنترل نهايي كيفيت پروژه ها تحويل كارفرمايان گرديده است.

در ادامه به برخی از ویژگیهای عايق رطوبتي ويستا میپردازیم:

سهولت اجرا: عایق رطوبتی پلیمری قابلیت اجرا با قلم مو و غلطک و اسپری را داراست

سازگاری کامل عایق رطوبتی با بدن انسان و محیط زیست

تنوع رنگ (رنگ پایه سفید)

قابلیت چسبندگی بسیار بالای عایق رطوبتی نانو با تمامی سطوح ساختمانی مثل سیمان، ورق، آجر، یونلیت، بتن و …

قبلیت ترمیم پذیری ساده حتی 1 سانتی متر مربع

سرعت اجرای بالای عایق رطوبتی

عمر مفید دو برابر ایزوگام (عایق سفید 20 سال عمر دارد)

عایق رطوبتی نانو از کشسانی والاستیسیته بالایی برخوردار میباشد

عایق رطوبتی مـقاوم در برابر تابـش اشعه ماورا بنفش خـورشـید (اشـعه UV) میباشد

ضد جلبک و خزه وقارچ است

خشک شدن بسیار سریع از دیگر ویژگیهای عایق رطوبتی است.

 

Share