005 3

به دلیل بارندگیهای مکرر در شمال کشور ، رطوبت از دیوارهای منازل و آپارتمانها به داخل نفوذ می کند. عایق رطوبتی پلیمری ویستا مناسب ترین گزینه برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به دیوارهای پروژه 200 واحدی تاکسیرانی واقع در بندر انزلی به متراژ 10000 متر مربع بوده که توسط واحد اجرائی مجرب شرکت ویستا کالر در سال 89 اجرا گردیده است.

معایب عایقهای سنتی من جمله ایزو گام در پروژه های ساختمانی شمال کشور منجر به فضای بد منظره در شهر می گردد. بعضاٌ برخی از شهروندان در شمال کشور جهت جلوگیری از ایجاد رطوبت به دیوار منازلشان از ورقه های حلب استفاده می نمایند که این خود علاوه بر مضاعف شدن هزینه به صورت چند برابر، باعث ایجاد جلبک و نیز ایجاد صدای مضاعف باران می گردد. لازم به ذکر است رنگ های نمای شرکت ویستا همچون یک عایق قوی عمل کرده و به گونه ای که از آلودگی صوتی در منازل جلوگیری مینماید.

 

شرکت ویستا کالر با تولید و اجرای عایق رطوبتی پلیمری ویستا موفق به عدم نفوذ رطوبت به دیوارهای پروژه تاکسیرانی با ظاهری بسیار شکیل با اجرای آسان و سریع و بسیار با صرفه اقتصادی گردید.

عایق رطوبتی پلیمری ویستا بام:

  1. چسبندگی بالا به سطوح علاوه بر زیباسازی شهر به لحاظ دارا بودن مواد ضد قارچ از ایجاد کپک و جلبک جلوگیری می نماید.
  2. عایق رطوبتی پلیمری ویستا کاملاٌ ضد آب بوده و به جهت یک پارچه بودن و بدون اورلب 12% ایزوگام در متراژ همان درصد به نفع مشتری می باشد. لذا صرفه جویی در هزینه اجراء به ارمغان خواهد داشت.
  3. عایق رطوبتی پلیمری ویستا با انعکاس نور آفتاب و گرما صرفه جویی در انرژی را به همراه دارد ضمن اینکه عایق رطوبتی پلیمری ویستا در رنگ بندی های مختلف به شما عزیزان ارائه میگردد .
  4. به لحاظ طول عمر بالا این محصول شرکت آریانا تجارت ویستا ضمانت نامه کتبی 10 ساله بدون هیچ گونه قیدو شرطی را به شما مشتریان گرامی ارائه می گردد.
  5. عایق رطوبتی پلیمری ویستا تنها عایقی است که به راحتی همانند رنگ بر روی سطوح فلزی و غیر فلزی با دستگاه ایرلس ، پیستوله ، برس و رولهای نقاشی قابل اجرا می باشد.
  6. از آنجایی که عمر مفید عایقهای سنتی کمتر از 5 سال است و ترمیم متناوب آن با مشکلات اجرائی زیاد و هزینه های قابل توجه و آلودگی فراوان برای محیط زیست همراه هست عایق رطوبتی پلیمری ویستا با طول عمر بیش از 10 سال با اجرای آسان و کم هزینه حامی محیط زیست می باشد.
  7. اجرای روف گاردن

در قسمت زیر تصاویری از این پروژه را مشاهده می نمایبید.

007 4 010 2 011 2 002 5

Share