p_jadvali_fp

رنگ جدولی چیست؟

شرکت ویستا کالر با استفاده از دانش فنی و بومی خود و به کار گیری افراد متخصص وفناوری های پیشرفته قادر به تولید بهترین رنگ جدول مورد استفاده دررنگ آمیزی و زیباسازی جدوال شهری شده است.

 

هدف از تولید رنگهای جدولی استفاده از فناوری نانو جهت جلوگیری از پوسیدگی وافزایش دوام وطول عمر رنگ جدولدر اجرای پروژه های شهری می باشد.

رنگهای مخصوص جدول دارای ویژگی های منحصر به فردی نسبت به سایر رنگها ی باشند .منحصر به فرد بودن از لحاظ ساختار تشکیل دهنده این نوع رنگهای جدولی نسبت به رنگ های معمولی است . شرکت ویستا کالر دارای دو نوع رنگ جدولی است:

رنگ مخصوص جدول خیابانی تک جزئی ،رنگ جدول بر پایه رزین اکریلیک آب پایه

 

این رنگهای جدولی به گونه ای ساخته شده اند که در برابر شرایط جوی مقاوم هستند ،مخصوصا در محیطی که دارای آب وهوای مرطوب و معتدل می باشد.

رنگهای جدولی برپایه پلیمر ساخته شده اندو قابل استفاده بر روی سطوح سیمانی هستند ،مدت زمان خشک شدن رنگهای جدولی بسیار کوتاه است و دارای پوشش و چسبندگی خوبی بر روی سطح هستند واین ویژگی سبب شده است تا ازرنگ جدولی شرکت ویستا برای رنگ آمیزی جدوال شهری استفاده شود.

 

نحوه ی اجرای رنگ جدولی پایه آب و پایه حلالی:

جهت اجرای رنگ جدولی ابتدا باید سطح مورد نظر را پاکسازی کنیم تا از هر گونه گرد و خاک ،چربی ،روغن ورطوبت تمیز شود .سطح کار باید خشک و فاقد رطوبت باشد ،هرچه گرد و غبار بر روی سطح جدول کمتر باشد چسبندگی و طول عمررنگ جدولی که اعمال می شود بیشتر خواهد بود . چنانچه جدول مورد نظر ازقبل دارای رنگ آمیزی باشد باید پوسیدگی رنگ های موجود در سطح به خوبی پاک سازی شود تا رنگ جدولی جدید به خوبی بر روی سطح کار بشیند.

برای اینکه ترکیب یکنواختی برای اجرای رنگ جدول پایه حلالی بدست آوریم باید تینر را به تدریج رنگ جدول اضافه کنیم وبه آرامی مخلوط کنیم ،این کار جهت رقیق کردن رنگ و تنظیم ویسکوزیته می باشد.و برای رنگ جدولی پایه آکریلیک از آب برای رقیق کردن آن استفاده می کنیم .

رنگ جدولی را می توان به وسیله اسپری رنگ پاش و قلم مو به سطح مورد نظر اعمال کرد .درجه حرارت مناسب برای استفاده از رنگهای جدولی بین 5 تا 50درجه سانتی گراد است .

اگر می خواهید محصول رنگ جدولی را ببینید اینجا کلیک کنید

برچسب ها: بدون برچسب

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *