3

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور از سال 1375 به عنوان بزرگترین شرکت تولیدکننده سنگ آهن، کنسانتره و گندله آهن در بخش غربی کشور است.

با توجه به شرایط آب و هوایی محل و آلودگی محیط کارخانه محصولی با ظاهر رنگ نما و کارایی آب بندی صد در صد در دیوار خارجی ساختمان ها مورد نیاز بود که بهترین پیشنهاداین شرکت، استفاده از عایق رطوبتی دیوار بارانگیر به رنگ خاکستری بود.

 

IMG 7021 3 scaled

 

وجود ترک های مویی و عمیق دیوار سیمانی نما، کثیفی بسیار زیاد ناشی از کار با سنگ آهن و گندله های آهن، نمدهی ، شوره زدگی و نشت رطوبت به داخل کارخانه ازعمده ترین ایراداتی بود که باعث ایجاد ظاهر نامناسب در نمای کاخانه گردیده بود.

IMG 70172 scaled

 

شرکت ویستاکالر ابتدا با استفاده از واتر جت صنعتی با فشار بسیار بالا تمام آلودگی های آهن ، گندله ، سیمان خرد شده و کثیفی ها از سطح پاک شد. سپس به ترمیم ترک های مویی ، عمیق و تخریب نقاط سست سیمان سطح دیوار پرداخت و با استفاده از مصالح ویژه عایق بندی زیر سازی های لازم جهت یک پارچه سازی سطح را ایجاد کرد. برای چسبندگی بیشترعایق به بافت دیوارو عمق سیمان از پرایمر مخصوص آب بندی ساختمان ویستا استفاده شد که از بهترین فرمولاسیون و مواد اولیه کشور آلمان تهیه و تولید میشود، بر روی تمام سطح پاشش میگردد. پرایمر عایق رطوبتی در ابتدا به رنگ شیری می باشد که پس از چند دقیقه به عمق بافت نفوذ کرده و به صورت بی رنگ در می آید . پرایمر نفوذگر برای اجرا هر نوع عایق بندی برای افزایش طول عمر و ثبات عایق بسیار ضروری می باشد. در پایان عایق رطوبتی دیوار بارانگیر مخصوص آب بندی دیوار خارجی ساختمان در 2 مرحله با دستگاه ایرلس بر روی دیوار های بیرونی کارخانجات صبانور اجرا گردید.

2.2

 

از ویژگی های این محصول می توان به وزن سبک عایق رطوبتی ویستا، الاستیک بودن عایق، عدم پوسته شدن ، زیبایی ظاهری همانند رنگ نما، آب گریز، غبارگریز، انعطاف پذیری بسیار بالا، دوست دار محیط زیست بودن، ایجاد لایه تنفسی برای جلوگیری از بلند شدن عایق اشاره کردکه در رال رنگی متنوع ویستا قابل اجرا می باشد.

site

Share